მხატვრული კითხვის წრე ,,ცისარტყელა“
სამუშაო გეგმა
დაწყებითი საფეხური : III კლასი
წრის ხელმძღვანელი: ნანული დავითაძე
N
|
განსახილველი საკითხები
|
მიზანი
|
დრო
|
კლასი
|
1
|
წრეში გაერთიანების მსურველ მოსწავლეთა სიის დადგენა;
გაერთიანებული შეხვედრა III-IV კლასის მოსწავლეებთან;
წრის სამუშაო გეგმის გაცნობა;
წევრებზე დავალებების განაწილება;
|
მოსწავლეთა დაინტერესება
წრისადმი
|
5. 10
|
111
|
2
|
სტუმრად ბიბლიოთეკაში - საჭირო მასალების მოძიება;
|
კითხვისადმი ინტერესის გაღვიძება
|
12. 10
|
III
|
3
|
შერჩეული ტექსტების კითხვაზე [პაუზების, ინტონაციების და სხვადასხვა მოდალობის წინადადებების გამოთქმაზე ვარჯიში.
|
კითხვის უნარ- ჩვევების განვითარება
|
19. 10
28. 12
|
111
|
4
|
წრეში გაერთიანებულ მოსწავლეთა სხვადასხვა სასკოლო თუ მუნიციპალურ ღონისძიებებში ჩართვა;
|
მიღებული ცოდნის და შემოქმედებითი უნარეების გამოვლენა
|
სემესტრის განმავლობ.
|
111
|
5
|
წრის ღონისძიებების დაგეგმვა - ჩატარება
|
ნიჭიერი მოსწავლეების გამოვლენა
|
სემესტრის განმავლობ.
|
111
|
6
|
მხატვრული კითხვის ოსტატების ( გურამ საღარაძე. მურმან ჯინორია,ზინაიდა კვერენჩხელიძე) ჩანაწერების მოსმენა;
|
არტისტიზმის,შესრულებისკულტურის დახვეწაზე ზრუნვა.
|
26. 10
|
111
|
7
|
„ჩემი საყვარელი ერთი ლექსი’’ -მხატვრული კითხვა.
|
გამომსახველობითი, შემოქმედებითი ნიჭის გამოვლენა
|
2. 11
|
111
|
8
|
ენის გასატეხები, მათი სწორად და სწრაფად კითხვა.
|
გამართული და სწრაფი მეტყველების განვითარება.
|
9. 11
|
111
|
9
|
ინსცენირება : იაკობ გოგებაშვილის „ვანო და ფრინველები“.
|
არტისტიზმის ნიჭის რეალიზება
|
16 11
|
111
|
10
|
სასურველი ლექსის დასწავლა და მხატვრული კითხვა
|
შესრულების კულტურის დახვეწა-ჩვენება.
|
30.11
|
111
|
11
|
ღვაწლმოსილი პედაგოგის საიუბილეო ღონისძიებაში მონაწილეობა.
|
შემოქმედებითი უნარების ,ნიჭის გამოვლენა
|
7, 12
|
111
|
12
|
ქართული ხალხური ზღაპრის ,,კომბლე“ - ინსცენირება.
|
სამსახიობო უნარების რეალიზება.
|
14. 12
|
111
|
13
|
პოეზიის საათი {შემაჯამებელი]
|
მუშაობის შეჯამება, ხარვეზების გამოვლენა,
|
21. 12
|
111
|
14
|
წრის წევრთა მონაწილეობა სკოლის საახალწლო ღონისძიებაში
|
შემოქმედებითი ნიჭის რეალიზება
|
28. 12
|
111
|
წრის ხელმძღვანელი: ნანული დავითაძე
Комментариев нет:
Отправить комментарий