ოლიმპიადებისთვის/კონკურსებისთვის/ შეჯიბრებებისთვის მოსწავლის/მოსწავლეების მომზადების პროგრამა ქართულ ენასა
და ლიტერატურაში
I სემესტრი, 2018 -2019
სასწაცლო წელი
სკოლა
-სსიპ დაბა შუახევის საჯარო სკოლა
კლასი
- IV
კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა
- 6 მოსწავლე
საგანი
- მათემატიკა
მაწავლებელი -
ნანული დავითაძე
პროგრამის მიზანი
- გაკვეთილებზე შეძენილი ცოდნის შევსება,
განმტკიცება და გაღრმავება; ოლიმპიადებისთვის მოსწავლეთა მომზადება, ტესტურ დავალებებზე,
ტექსტის გაგება= გააზრებაზე, გრამატიკული მასალის ათვისება-განმტკიცებაზე მუშაობა.
უნარების
განვითარება
გაწაფული კითხვის, შემოქმედებითი, ტექსტზე მუშაობის,
წაკითხული ტექსტის გაგება-გააზრების, მსჯელობის, საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვის
ლექსიკურ ერთეულებზე მუშაობის, ტექსტში სინონიმების და ანტონიმების მოძიების, ენობრივი ფორმების მეტყველებაში გამოყენების, სასვენი
ნიშნების და პაუზების დაცვის უნარების განვითარება.
მოსწავლეთა სია:
1,დავითაძე ნიკოლოზ
2,დავითაძე ანა
3,დიასამიძე ნიკოლოზ
4, ტაკიძე ანა
5, ზოიძე ანა
6, ზოიძე ბაჩო
სამუშაო გეგმა
1
|
სამუშაო
გეგმის და მიზნის გაცნობა, შესწავლილი მეტყველების
ნაწილების გახსენება და ვარჯიში მათ ამოცნობაზე.
|
3.10
|
1
|
2
|
წინადადება.
მისი სახეები წარმოთქმის მიხედვით
|
10.10
|
1
|
3
|
წერილის
დაწერა
|
17.10
|
1
|
4
|
არსებითი
სახელი, მისი ბრუნება
|
24.10
|
1
|
5
|
უცნობი
ტექსტის წაკითხვა და გააზრება
|
31,10
|
1
|
6
|
ზმნა,
ზმნის დრო
|
7.11
|
1
|
7
|
საინფორმაციო
ტექსტის წაკითხვა-გააზრება
|
14,11
|
1
|
8
|
სინონიმები
და ანტონიმები
|
21,11
|
1
|
9
|
ზედსართავი
სახელი
|
28,11
|
1
|
10
|
ზღაპრის
წაკითხვა გააზრება, რას გვასწავლის ზღაპარი
|
5,12
|
1
|
11
|
სასვენი
ნიშნები წინადადებაში
|
12,12
|
1
|
12
|
ჩემ
მიერ წაკითხული იგავი, რას გვასწავლის იგავი
|
19,12
|
1
|
13
|
შემაჯამებელი
სამუშაო
|
26,12
|
1
|
მასწავლებელი:
ნანული დავითაძე
Комментариев нет:
Отправить комментарий